Byrårenovering del III

Äntligen är byrån färdig. Det tog sina målningslager, men tillslut kände jag mig tillräckligt nöjd för att bestämma mig för att den var klar. Det lyser fortfarande igenom lite rosa här och var, men det är något jag får leva med =) Handtagen införskaffades och skruvades fast och nu står den där, färdig och klar att användas. Det som är kvar att göra är att lägga i lite hyllpapper i lådorna. Eller om jag ska strunta i det, har inte helt bestämt mig än =) Så här blev resultatet tillsist iallafall: (Lite skillnad från originalet som ni kan se här).
 
 
 
 
 
 

 Foto: TinaM

Kommentarer
Postat av: Julia

Stor skillnad! Tänk vad färg och nya handtag kan göra med en möbel :-)

2012-10-03 @ 07:27:14
URL: http://www.juliasinspiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...