Höst hos Village

Tittade igenom Village höstkatalog på nätet häromdagen och det fanns så mycket härligt. Passade på att åka ner på stan och titta i butiken idag och det mesta har kommit in. Och mycket vill man ha =) Visar några av mina favoriter ur höstsortimentet, men jag lovar att det finns många fler. Kika igenom deras katalog på hemsidan.


Fr höger till vänster:
Mönstret Origo, här som kudde 159:-
Kurbits väcker dalakullan i mig till liv, kökshandduken för 69:- får gärna hänga i mitt kök.
Ugglor, höstens populära inredningsdetalj, man ser dem överallt. Kökshandduken för 69:- hänger redan i mitt kök ;) Hur läcker som helst.
Svamp, här i färgställningen grön. Perfekt till hösten. Kanske en panelgardin för 199:-


Eget kollage med bilder från village.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...