263: Skrovlig (34 av 366)

Hoppas ni alla har/har haft en härlig påsk. Själv firade jag med familjen och syskonbarnen igår påskafton med smarrig mat, äggletning, pyssel och lek. Fick även två av dem kvar över natten så vi hade lite lördagsmys =) Har fortfarande ett par bilder på lager som jag inte hunnit få ut. Är nu uppe på nr 34, som är ett nytt rekord för mig haha. När jag kollade bakåt på de andra åren jag varit med har jag inte tagit mig över 30 av någon anledning, men nu så =) Och fler ska det bli. Temat jag kommit till nu är Skrovlig, och jag insåg när jag var ute och fotade andra saker att väggen till våran vedbod är riktigt Skrovlig. Så det blev en bild på den =)




Fler bidrag till utmaningen 365+1 foton 2012 hittar du här.



Foto: TinaM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...