354: Väntan (30 av 366)

Turen har kommit till mig, ligger förnärvarande nerbäddad i en dunderförkylning. Förhoppningsvis är det bara en förkylning och inte influensan, men har legat i fyra dagar nu :/ Roligare kan man ha. Hur som helst, detta gör att jag just nu inte kommer att hitta på så mycket nytt att lägga upp i bloggen, men jag hann fota en del innan jag hamnade under täcket så jag kommer mata upp en del foton de närmsta dagarna. Så det kanske blir lite tjatigt ett tag :D 

Hur som helst, bilden nedanför är på temat Väntan. För det är ju precis denna kära, gamla spark gör, Väntar på att det ska bli vinter igen så han får känna snö och is under medarna, och inte bara sten och grus som stackaren gör just nu. Men en liten tröst kanske ändå är att han inte är helt undangömd för sommaren, utan ändå får vara ute och njuta =)




Fler foton från utmaningen 365+1 foton 2012 hittar du här.



Foto: TinaM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...