361: Återbruk (35 av 366)

Återbruk är alltid bra =) Använda saker på nytt, om och om igen, istället för att köpa nytt hela tiden. Jag älskar loppis, auktioner och second hand. Är så himla roligt att gå runt och botanisera bland sakerna. Man kan ju göra riktiga fynd dessutom. Mina bästa hittills är nog ett par Stig Lindberg skålar. Betalade kanske 50 kr för två st. Helt ok ;) Ett annat Återbruk jag gjort är min cykel, eller ja den cykeln jag har hemma hos mina föräldrar. Det är nämligen min farmors gamla, röda, härliga cykel =) Med den går man minsann inte bet, för den har både hel- och halvljus minsann! Haha :D Hur charmigt som helst =) Undrar varför man inte har det längre?




Fler bidrag till utmaningen 365+1 foton 2012 hittar du här.


Foto: TinaM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...