Provsmakning pågår



Jag är en sk Buzzador. En mycket stolt sådan med. Att vara Buzzador innebär att jag har chans att delta i olika kampanjer och prova olika saker. Jag får även varuprover av dessa som jag ska dela ut och låta andra testa. Efter det ska åsikter samlas in och rapporteras in. Ett suveränt sätt för olika företag att testa sina nya produkter ute på marknaden och få en uppfattning om vad folk tycker. En mycket spännande och rolig sysselsättning =)

Denna gången har jag fått äran att buzza tre olika teér från Lipton. Det är Earl Grey, Green Tea Mandarin/Orange och Forest Fruit. Tepåsarna är i form av trekanter, vilket ni kanske sett förut, men nyheten är att de inte bara innehåller tebladen utan även små bitar av frukterna. Detta gör att smaken verkligen framkommer ytterligare. Det blir som löste, fast i påse =)

Jag har ännu bara hunnit till min egna provsmakning, pga att jag hamnat i sängen med influensa. Fast det är ju ett ypperligt tillfälle att smaka av dem oxå, för varm dryck är ju något av ett måste under denna stund. Jag kommer att lämna en djupare recension av teérna när jag blivit frisk, men hittills kan jag säga: Yum! Jag har alltid tyckt väldigt mycket om Liptons teér, men dessa nya ger en helt ny smakupplevelse. Fruktsmaken framträder betydligt mer och jag njuter av varje kopp. Man vill genast ha mer när man kommit ner till botten i koppen. För tillfället lutar min favorit mot det gröna teét, apelsin och mandarinsmaken är helt underbar! Så frisk och god. Kan knappt bärga mig till jag kan ge er en mer insatt rapport =)



Foto: TinaM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...