173: Macro (9 av 366)

Jag fullkomligt älskar att min lilla kamera har valet Macro. Även om jag älskar att fota vyer oxå, så är det en rätt go känsla att ta den där braiga macrobilden. Jag har ingen systemkamera tyvärr, men en långzooms och den funkar för det mesta helt perfekt till alla sorters bilder. Men nog är jag lite sugen på en ny som kan göra ännu fler saker =) Men tills den dagen kommer fortsätter jag njuta genom linsen på min lilla kompis, för när han tar sådana här bilder åt mig, är jag rätt nöjd ändå :D


 


Fler bidrag i utmaningen 365+1 foton 2012 hittar du här.



Foto: TinaM

Kommentarer
Postat av: Linas inredning

Fina bilder! Jag hade också varit nöjd med dem :) Ha en fin dag!

2012-02-07 @ 11:10:54
URL: http://linasinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...