332: Uthus (12 av 366)


I helgen spenderade vi lördagen vid stugan på Finnmarken eftersom det var Svenska Rallyt. En av sträckorna går nämligen bara nån mil därifrån, så det är lite av en tradition att ta skotern och åka och kika lite. Passade även på att fota lite när jag var där. Bland annat fastnade detta på bild, vårat Uthus. I dubbel bemärkelse ;) I uthuset finns nämligen det man förr kallade just uthuset, nämligen utedasset :D Inrett av mig faktiskt haha. Fick nån idé om att jag skulle inreda det när det byggdes så jag gjorde ritning och valde färger och allt :D Blev rätt snyggt, men nu några år senare efter vind och väder är det litet slitet i färg och annat. Men det har sn charm ändå =)

Fler bidrag i utmaningen 365+1 foton 2012 hittar du här.


Foto: TinaM, redigerat i PS CS, tunnat ut färgen samt tagit fram det gröna uthuset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...