70: Fåglar (7 av 366)

Som jag tidigare skrev, så älskar jag att sitta vid frukostbordet och titta på småfåglarna, eller under lunchen för den delen =) För det är ungefär i lunchtid som denna lilla grupp Fåglar tittar förbi för en liten smakbit. Fåglarna i fråga är Stjärtmesar, och visst är dom vackra? Dom är lite av mina favoriter just nu. Dom stannar max 5-10 minuter sen försvinner dom och kommer inte tillbaka förren nästa dag igen. Ungefär samma tid, och lika länge.



Vill du kika på fler bidrag i utmaningen 365+1 foton 2012 så klicka här.


Foto: TinaM

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Vad mysigt att kunna sitta och titta på fåglarna vid frukostbordet. Den där fågelsorten har jag nog aldrig sett förut. Fina var de i alla fall

2012-02-03 @ 07:30:18
URL: http://www.geales.wordpress.com
Postat av: Pysselfarmor

De är så fina och det är inte ofta man ser dem. Och alltid är det bara sådär kort-kort stund som du säger.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...