369: Familjeklenod (55 av 366) - Eget tema 3

Jag har länge varit intresserad av släktforskning, men har aldrig kommit igång. Men för några månader sedan dök jag på en webbsida, ancestry.se, som var himla enkel att börja med. Jag har sedan bla dykt på två okända släktingar, en i Sverige och ett träd som förgrenar sig i USA. Riktigt spännande =) Något som jag även började titta närmare i sedan dess är våran Familjebibel, som vi fått efter Farfar. Har inte tittat så noga i den förut, men nu är den en av de käraste Familjeklenoder jag har. Otroligt vacker är den, och intressanta papper fanns det i den.





Fler bidrag i utmaningen 365+1 foton 2012 hittar du här.


Foto: TinaM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...