Jul hos Mio

Fick ett nyhetsbrev från Mio där de visade julen och att den kommit till deras butiker, och bland annat fastnade jag för dessa tre saker. Julstjärnan Julia med läckert broderat mönster, adventsljusstaken Jul i svart smide och julkulorna med snöstjärnemönster. Tror nästan jag måste göra en sväng förbi Mio i helgen när jag ska till Falun. Skulle vilja ha stjärnan men har nog tyvärr inte plats för den riktigt. Min lilla lägenhet har bara två fönster så det är inte så mycket plats. Fast om jag slår ihop de där geniknölarna igen kanske jag kan komma på ett annat ställe att hänga den på.
 


Jul hos Mio



Bild: Eget kollage med bilder från mio.se

Kommentarer
Postat av: Nina

Hejsan! Tack för länken, jag blev så glad! :) Och vilka fina julkort! Jag måste ta och göra några jag med. Visste inte att Mio hade så mycket julsaker, jag har nog inte varit inne hos dem på väääldigt länge. *skrattar* Så tack för tipset!

2006-12-06 @ 16:50:38
URL: http://ninus.webblogg.se
Postat av: Tina

Nina: Det var så lite så =) Länkar med nöje till andra roliga och mysiga bloggar. Tack så mycket. Nej jag visste inte heller att Mio hade det, så jag måste nog göra ett besök till helgen tror jag när jag letar mig till Falun.

2006-12-07 @ 11:13:33
URL: http://tinitott.blogg.se
Postat av: Tekla

Såg jättecoola snögubbar i fönstret hos Mio idag på lunchen men jag hann inte gå in och titta. Får kika in i helgen

2006-12-07 @ 22:21:01
URL: http://tekla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...