Listan

Inspirerad av Susanne satte jag ihop min egen variant, lägger jag ut den här så kommer jag ju inte undan. Nu måste jag ju visa att jag stryker saker och får något gjort ;) Så...

Detta är Listan, men inte den listan med alla önskningar utan listan över vad jag behöver göra de sista två veckorna innan jul. Jag har säkert inte ens fått med hälften av det jag behöver på den (kom tex precis nu på ytterligare en sak =), men detta är iallafall det viktigaste. Julklapparna är så gott som klara, det är bara någon liten småsak kvar som jag förhoppningsvis kan fixa till helgen när jag ska till Örebro. Sen vill jag inte ruscha på och stressa heller utan vill gärna hinna mysa in julen lite med, trots snöbristen.
Men det borde inte bli något problem att annars fylla dagarna =)

Listan


Bild: Eget kollage

Edit: Listan uppdateras allt eftersom jag hinner göra saker

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig lista det blir roligare att göra saker när listan är fin. /pimpim

2006-12-13 @ 19:49:23
Postat av: Zarah

Vad kreativ du varit!
Visa påsarna, vettja! :D

2006-12-20 @ 23:38:44
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Tina

Pimpim: Det håller jag med dig om, den piggar upp och inspirerar i sig.
Zarah: Ja jag har haft några riktigt kreativa dagar nu på sistone. Påsarna finns att se nu, inlägget gjordes samtidigt du skrev hit tror jag =)

2006-12-20 @ 23:52:42
URL: http://tinitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...