Nääsgränsgården

På en liten shoppingrunda tidigare hittade jag detta söta hjärta som jag föll direkt för. Det sitter på en liten silvertråd så man kan hänga upp det tex i fönstret. Jag köpte ett bums! När jag kom hem och tittade närmare på det fick jag se att det är formgivet av Cecilia Carlsson för Nääsgränsgården. Jag gick in på hemsidan för att kika lite mer vad det var, och vad hon hade gjort. På första sidan ser jag nedanstående tomtar till min förvåning. Jag äger nämligen en sån liten tomte och älskar den fullkomligt. Här får jag nu lära mig att den är gjord av Ruth Vetter och också dom är formgivna åt Nääsgränsgården. Riktigt skojigt tyckte jag, för jag hade ingen aning om vem som gjort tomten innan.

En riktigt mysig sida med många fina alster av olika formgivare. Den vita julgranen föll jag med för, som även den är gjord av Cecilia, som formgivit hjärtat.


Nääsgränsgården


Bild: Eget kollage med bilder från Nääsgränsgården samt privat

Kommentarer
Postat av: Vicke

Vilka söta tomtar:)

2006-12-04 @ 21:45:32
URL: http://www.vickes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...