Pepparkaksbak

Då var första advent över. Fast egentligen kanske man kan säga att den pågår hela veckan, tills det blir andra advent. För nu är vi igång, nedräkningen till jul har börjat. Gör mitt bästa för att få in lite julstämning i regnrusket, för det fortsätter även idag. Får knappt in en gnutta dagsljus i min lägenhet utan det gäller att tända alla lampor om man ens ska se något. Kommer det inte snö snart så det blir lite ljusare går jag så smått under tror jag =)

Igår blev det iallafall pepparkaksbak, så jag får hälla upp ett glas julmust och äta lite pepparkakor och hålla julstämningen igång på det viset. Kanske ska jag köpa en flaska snöspray och täcka fönstrena med oxå, så kan jag låtsas att det faktiskt har kommit snö...... *fundera*


Pepparkaksbak


Foto: Privat - TiniTott

Edit: Glöggmuggarna gillar jag, fyndade dem på ÖB för 7 kr/styck, lagom pris =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Mysigt med pepparkaksbak. Bra idé med att spraya fönstren med snö ;) Vill göra detsamma!

2006-12-04 @ 13:28:20
URL: http://mrsmalinski.blogg.se
Postat av: Linnea

Hihi, den där idén med snöspray låter inte helt fel, kan vi inte lösa det på nåt större vis, nån gigantiskt snöslunga som öser ut konstsnö över hela Sverige, åtminstone över jul? :-P

2006-12-04 @ 20:32:50
URL: http://hemmahoslinnea.blogspot.com
Postat av: Tina

Malin: Ja det är nästan så jag tror jag måste genomföra det snart =)
Linnea: Oh ja det var en bra idé tycker jag. Det borde väl gå att lösa? En gigantisk snökanon kanske =)

2006-12-04 @ 21:10:30
URL: http://tinitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...