Tjärnheden och shopping.

Idag började jag förmiddagen med att åka till Tjärnheden när de öppnade kl. 11. Utomhusbassängen strax utanför Sälen, närmare bestämt vid Vasaloppsstarten. Där simmade jag och tränade inför  helgen, men passade även på att vara kvar och sola och läsa lite. Det var himla härligt.

Efter det åkte jag tillbaka till byn, köpte mig en Bakad potatis med kyckling/mangoraja röra till lunch på Bullans, mycket gott. Sen passade jag på att shoppa lite. Behövde ett par nya capribyxor, vilket jag letat efter men inte hittat. Men nu hittade jag ett par på Butik J i Centrumhuset. Bruna blev de.

Sen hittade jag även en kavaj/jacka. Har småkikat på sådana förut, men aldrig köpt någon. Men nu kunde jag inte låta bli så det blev en sådan med, även den brun. Gillar verkligen brunt har jag märkt =) 

          


 

Efter det har jag varit hemma resten av dan. Suttit och läst lite, kikat på tv. Sen har jag dammsugit och håller på att tvätta lite. Man måste gör det med ibland =)
Nu blir det nog bara tv resten av kvällen. Skulle nästan vilja ha en åskskur ute, för det är hur varmt som helst. Min lägenhet är som en bastu och superkvav. Skulle vara skönt med en urladdning så det blev lite svalare. Är jobbigt att sova när det är så varmt.

Kommentarer
Postat av: Lostcarnivale

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2008-01-07 @ 15:42:06
URL: http://lostcarnivale.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...