Värme, värme, värme

Värmen håller i sig, himla härligt. Tror nog det kommer att vara runt 20 grader i vattnet i helgen. Skönt! Slipper man simma i våtdräkt. Längtar till simmet nu, ska bli så skoj. 4 km simning sammanlagt med de två dagarnas lopp. Först Tjejsimmet, 1 km på lördag. Och sen Vansbrosimningen, 3 km på söndag.
Skoj, skoj, skoj =)

Har idag bestämt mig för att jag ska köpa en ny baddräkt med. Den ena av mina två är så gott som helt utsliten, spricker nog när som helst. Fibrerna är helt slut, så nu ska jag passa på att införskaffa en ny i helgen. Brukar vara bra priser på expot under simningen.

Övrigt idag har det inte hänt så mycket. Sov dåligt inatt så jag har varit mest trött. Satt ute i solen och läste p lilla verandan. Mycket skönt. Nu håller jag på att tvätta och ska snart gå och diska med.
Imorgon bär det av till Tjärnheden för simningen igen tillsammans med Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...