IKEA nyheter - Oktober

Satt och tittade runt på IKEA häromdagen och på deras nyheter, det har kommit många nya fina saker tycker jag. Bland annat fastnade jag för muggarna Maräng som är gjorda av formgivaren Agneta Livijn, väldigt fina. Finns både i vitt och med mönster. Nya lampskärmar var också nyheter för i höst och jag fastnade för många av dem. Främst gillade jag Kapela med många härliga mönster, och Kålsta, framför allt den röda med vitt mönster som skulle passa perfekt hos mig till jul. Sen gillar jag oljekannan Refug, den är stilren och läcker på något vis jag inte riktigt kan förklara. Men en del av dessa saker kommer garanterat att hamna hemma hos mig efter nästa IKEA besök.

Ikea_oktober


Foto: Eget kollage med bilder från ikea.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...