Postpinnen bland annat.

Lördag och helg, skönt att få vara lite ledig och göra vad man vill med dagen. Jag har precis varit på Erikshjälpen och kikat lite. Alla deras intäkter går idag till Världens Barn, så jag tänkte att jag skulle iallafall försöka hitta något fint. Fanns tyvärr inte så många fynd, men jag hittade en ganska läcker glasflaska. Bild på den kommer vid senare tillfälle. 15:- fick jag ge, vilket jag tyckte var helt ok.

Surfade runt på DesignOnline häromdagen, mest för tidsfördriv och stötte då på Postpinnen. Jag har sett den innan och tycker den är riktigt käck, för att inte säga praktisk. Men nu såg jag att den hade kommit i mönstret VirrVarr av Sigvard Bernadotte. Så himla läcker! Vill HA! Särskilt den svarta, den ligger definitivt på min önskelista nu.

Postpinnen

Foto: Eget Kollage - med bilder från DesignOnline.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...