Tillbaka efter helgen

I helgen har jag bara tagit det lugnt och haft det skönt. På lördagen pirrade det i loppisnerven så jag kunde inte hålla mig, utan det blev ett besök på favvoloppisen. Gjorde inga jättefynd, men lite saker fick så klart följa med hem. Vad visar jag i ett senare inlägg. Det blev även lite pyssel i helgen. Löjlig som man blir med nya saker är jag lite rädd om kameran, och eftersom jag ännu inte inköpt någon kameraväska så bestämde jag mig för att sy ett skydd att ha den i. Väl vid symaskinen kröp kreativiteten över mig så istället för den lilla skyddspåse jag skulle göra, gjorde jag en liten väska, stoppad med skumgummi för stötskydd, kardborreknäppning samt en liten batterificka. Ibland vet jag inte vad som flyger över mig =)

Nu är inte jag någon suverän hejare på att sy, och man tager vad man haver som det heter. Så den kanske inte vinner något designpris direkt *skratt* Men så här blev den iallafall. Dekorationstyget är faktiskt ett av de loppisfynd jag gjorde i helgen, utan att  veta att det senare skulle landa på min kameraväska. Ibland faller det sig naturligt =)

Kameravaska
Foto: Privat - TiniTott

Kommentarer
Postat av: Vildängel

Jag önskar verkligen att jag och symaskinen kom så där väl överens... Det enda som hände sist jag tog fram den var att nålen gick av efter en raksöm eller två. :S

2007-04-23 @ 19:21:07
URL: http://vildangel.blogg.se
Postat av: TiniTott

Vildängel: =D Det var en grym upplevelse tycker jag *skratt* Har nog haft av ett par jag med måste jag erkänna =)

2007-04-23 @ 19:45:02
URL: http://tinitott.blogg.se
Postat av: Emma

Superduktig tycker jag att du är! Måste kännas bra att gå och swinga med den där :) Kram/Emma

2007-04-26 @ 16:24:58
URL: http://emmabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...