Smart förvaring på liten plats

Har pratat lite med Johanna på Bloggen Inredning och Pyssel om förvaring, eftersom vi båda är lite i samma situation med lite plats för just förvaring. Eftersom mitt sovrum egentligen är ett förråd/klädkammare ursprungligen så är det inte så stort. Det är egentligen bara sängen som får plats i stort sett. Så garderober i sovrummet är liksom uteslutet =) Och med förvaringsbrist så har jag löst en del av den genom att hänga upp förvaringen Ikea PS Fångst från IKEA i taket i sovrummet istället. Här får jag plats med tex strumpor, sockor, scarfes och annat smått och gott som det är svårt att få plats med annars.

Är ingen ordning i den just nu dock, så ni får ursäkta mina rosa gristofflor *skrattar* Men orkade inte "städa upp" den innan fotografering =)

Förvaring på liten plats 


Foto: Privat - TiniTott

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Visst är dom användbara dom där FÅNGST. Vi har fem stycken utplacerade här hemma. En i vår garderob där vi lagt underkläder, skärp, strumpbyxor... En hänger inne på toaletten (precis bredvid skötbordet) där vi förvarar blöjor, pyjamasar, strumpor och underkläder till barnen. Och i hallen förvaras småplock, vantar och mössor till barnen, mobil-laddare. Dessutom har barnen varsin i sina rum till leksaker. Och i datarummet har vi en till lite allt möjligt. Superpraktiskt!!!

2007-02-22 @ 00:20:13
URL: http://fixaodona.blogg.se
Postat av: TiniTott

Isabelle: Ja det är dom verkligen. Hallen har jag med funderat på, men insett att jag har inte riktigt plats för en där. Dom är verkligen suveräna, får plats med mycket och ingen plats tar dom heller. Billiga med =)

2007-02-22 @ 00:43:59
URL: http://tinitott.blogg.se
Postat av: Johanna

Tack för att du la ut bilden! =) En sånn vore kanske en smart idé för mig också, eftersom den tar liten plats men rymmer mycket. Och det är de kraven man får ha på förvaring när man inte har så många garderober och förvaringsställen. Kanske blir ett inköp nästa gång jag åker till IKEA. Tack så jätte mycket för tipset! Ha en bra dag!

2007-02-22 @ 09:08:34
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: TiniTott

Johanna: Varsågod, var så lite så =) Bara kul om vi kan hjälpa varandra med lite tips. En bra dag till dig med!

2007-02-22 @ 15:15:04
URL: http://tinitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...