Deltävling 3


Den tredje deltävlingen har nu varit, och inlägget sent som vanligt ;) Tiden räcker inte riktigt till känner jag. Så vad finns att säga om denna deltävlingen? E.M.D var väl ganska självklara att gå till final, och jag tycker låten är helt okej. En refräng som sätter sig i huvudet, som de flesta av deras låtar. Molly sjunger suveränt, och även om låten var väldigt fin så tycker jag den är lite för svag för att ha någon chans i tävlingen. BWO hade jag inte så stora förhoppningar på, trodde även denna låt skulle låta exakt som de övriga de har haft med. Men jag blev faktiskt glatt överraskad måste jag säga, jag gillade verkligen låten. Övriga har jag inte så mycket att säga om, internationella juryn har ännu en gång vimlat iväg till jag vet inte vad. Varför skulle vi skicka en låt på grekiska från Sverige?? Tycker inte den hade något att göra i en av våra deltävlingar. Vill dom sjunga på grekiska får dom väl skicka bidraget dit istället. Precis som vi skulle anmäla oss till Tysklands uttagning och sen sjunga på svenska... galet. Summa summarum, finalbidragen helt okej, BWO till andra chansen absolut, men den andra Rigo?? nej definitivt ett stort NEJ. Jag väntar fortfarande på den där låten som känns WOW, det här är en vinnare. Jag hoppas att den kommer ikväll =)



Kollage: TiniTott

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag ser verkligen fram emot kvällens delfinal. Det är alltid lika kul att tycka till varje gång :) Tyvärr missade jag förra helgens :( Tusen tack för din söta kommentar hos mig! Jag blev så glad! :) STOR KRAM

2009-02-28 @ 16:09:17
URL: http://jennyshemochharmoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...