IKEA favoriter

Måste säga att det är skillnad på att numera ha tio minuter till IKEA mot 30 mil som jag hade tidigare =) Nu kan man åka dit och strosa när man känner för det, utan att ha en hel lista med sig på saker man helst ska få med sig hem. De senaste gångerna jag har tittat in har mina blickar framförallt hamnat på de två kuddarna jag visar nedan. De skulle passa så bra hemma hos mig ;) *ler* Detta är några av mina favoriter hos det stora varuhuset för tillfället. 



TIRUP Snurrfåtölj 2495:- 
IKEA PS Fjällbjörk Mugg/Kåsa 39:-
IKEA PS Pendel golvklocka (kom för inte så länge sen men verkar numera inte finnas kvar?)
ALVINE LÖV kudde 179:-
BÖJA Bordslampa, vill ha vill ha vill ha ;) 349:-
MJÖNÄS värmeljushållare 29:-
KNUBBIG bordslampa i färgen Fågel Grön 89:-
TROLSK serveringsbestick 29:-
JORUN kudde 139:-


Eget kollage med bilder från ikea.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...