103: Himmelskt (32 av 366)

Visserligen kommer det fortfarande lite snö till och från, men mig gör det absolut ingenting. För jag fullkomligt älskar den här tiden, vårvintern. Saknar tiden när jag bodde i fjällen, för de här dagarna är helt underbara där. Strålande sol, gnistrande vitt i backen fortfarande och en underbar blå himmel. Man kunde ta sig upp i liften, och sen åka till det området där nån av liftarna var stängda för säsongen. Plocka av sig skidorna och sätta sig med ryggen mot dörren till liftkuren och bara njuta av en bedövande himmel och strålande sol. Det är Himmelskt för mig =) Och det är precis vad den här bilden påminner mig om.





Fler bidrag i utmaningen 365+1 foton 2012 hittar du här.



Foto: TinaM

Kommentarer
Postat av: AnnChristin

Härlig blå färg på himlen! Effektfull vinkel på träden.

2012-04-29 @ 08:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...