185: Mossigt (33 av 366)

Snön har ju smält bort dessvärre, hade gärna haft den lite till. Men, nu kan man ju ändå gå ut i skogen utan att riskera att halka på alla isfläckar överallt. Vilket underlättade när jag var ut och plockade mitt påskris och lite annat skoj i skogen. På vägen hem igen såg jag plötsligt detta tema framför mig. För den gamla slipersen som vi har som "kant" mot skogen bakom huset, som har x antal år på nacken, Ja Mossigt är verkligen ordet. Men samtidigt... lite charmigt på nåt sätt =)





Fler bidrag i utmaningen 365+1 foton 2012 hittar du här.



Foto: TinaM

Kommentarer
Postat av: m i l l a h . s e

Vackert mossigt!

2012-04-07 @ 21:48:37
URL: http://millah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...