186: Motljus (28 av 366)

Sådana där riktigt vackra, soliga vinterdagar när man får ljuset rätt i ögonen så fort man går ut, dom är ändå ganska härliga =) Jag älskar dom, men sen är jag en person som fullkomligt älskar vintern. Bodde i fjällvärlden i sju år, och fattar egentligen inte varför jag flyttade därifrån. Det var en dröm att få vakna och se hur solen strålade och glittrade i den vita världen. Och när jag satt mig vid frukostbordet kunde jag se ut över fjället med alla dess skidbackar. Det saknar jag verkligen. Hur som helst, på nedanstående bild har jag fångat just det där Motljuset som ibland är alldeles underbart =)




Kunde inte hålla emot att leka lite i Photoshop, så jag gjorde en variant i en Faux Lomo-effekt oxå, blev ganska käck tycker jag =)





Fler bidrag i utmaningen 365+1 foton 2012 hittar du här.


Foto: TinaM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...