177: Marksten (139 av 366)

Känner att jag måste öka lite på fotograferingen igen, om jag ska hinna med alla teman innan nyår. Får nog ge mig ut imorgon och fota lite =) Dessa fiffiga Markstenar hittade jag när jag var ute och åkte för några veckor sen, och stannade till på en liten rastplats. Den var riktigt mysig. Ligger efter en liten väg genom skogen, och det är byn bredvid som har fixat iordning där. Man har gjort en liten grillplats, en liten badstrand, ett utedass, en piltavla samt dessa tärningar. Sen finns det även en liten gästbok i en låda. Urgullig och helt klart en favorit att stanna till på. 
 
 
 
 
Fler bidrag i utmaningen 365+1 foton 2012 hittar du här.
 

 Foto: TinaM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...