OBH Nordica Eco Kitchen

Som jag tidigare berättat är jag en Buzzador. Det innebär att jag får chans att testa olika produkter och sen berätta om och visa dem för vänner och bekanta. Den här gången har jag fått möjligheten att testa produkter från OBH Nordica Eco Kitchen. Riktigt snygga och läckra är dom. Det jag har att testa är en stekpanna och två ugnsformar.
 
Idag tänkte jag visa stekpannan för er. Den är läckert röd i färgen och bara det lyser upp i köket och gör det roligare att laga mat. Ytan på stekpannan är täckt med OBH Nordica longlife™ Ceramic coating, som är en keramisk beläggning tillverkad av 100% naturmaterial. Det gör att den har en mycket bra hållbarhet och är väldigt reptålig. Jag tycker att den är helt suverän, den är ganska djup vilket är perfekt om man gör köttfärssås som jag gör på bilderna.
 
 
 
 
Beläggningen verkar vara väldigt bra den med, får se hur den ser ut med tiden. Men den känns bättre än på andra pannor jag haft förut hittills.
 
 
 
 
Stekpannan finns i fem storlekar, denna är den näst största. Det finns sen tre st mindre och en större. Alla i härliga färger. Är ni ute efter något nytt till köket, så kolla in dessa. Riktigt bra enligt mitt tycke. Kanske aningens dyra, men dom är värda pengarna helt klart.
 

 Foto: TinaM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...