Förvaring till fjärrkontroller

 
Har insett att de flesta av mina bilder tas med mobilen numera. Är oftare jag använder Instagram =) Smidigt när man även kan plocka in den i bloggen numera. Men det blir inte samma kvalitet dock. Men får försöka ta nya nån dag när man hinner innan ljuset försvinner =) Har kommit igång med vardagen så smått igen, och i veckan grejade jag lite med jeans igen. Denna gången blev det en förvaring av ett jeansben. Att hänga över soffkanten och förvara fjärrkontroller eller annat nödvändigt i.
 

 Foto: TinaM - HTC One X

Kommentarer
Postat av: Scaniatjejen

Praktiskt! Funderar på att göra något liknande. Jag har oxå börjat använda instagram mer. Kan jag följa dig där?

2014-01-30 @ 11:56:13
URL: http://www.scaniatjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...