Dagens fix.

Dagen har blandat annat bestått av att betsa mina blivande badrumshyllor. En liten kikpik nedan efter första strykningen. När jag hade påbörjat den andra visade det sig att betsen tog slut, trodde jag hade kvar så det räckte. Så nu blir det att fara iväg till byggshopen imorrn och införskaffa lite mer. Färgen ska egentligen vara ljus ek, men jag vete katten om jag håller med om det. Den blir iallafall lite mörkare vid en andra strykning, och ser rätt ok ut efter den. Har gjort samma sak med hyllorna i hallen med, och dom blev riktigt bra tycker jag. Bild på det kommer vid ett senare hemma hos - hallen reportage ;)


badrumshyllor

Foto: Privat - TiniTott

Kommentarer
Postat av: Boutlost

Uno straise Qatro single sais, thanx

2007-12-23 @ 20:57:18
URL: http://boutlost.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...