Julklappstips till mamma

Att hitta den där perfekta julklappen är inte alltid så lätt. Många timmar spenderar jag funderandes över vad jag ska komma på den här gången. I mitt försök att hitta den bästa julklappen till mamma iår inspireras jag av följande saker.

julklappstips till mamma


Tavla med allas vår älskling Banjo, jämthundshannen som förgyller vår tillvaro. Här i ram Ribba, Ikea
Boken Vardagslyx, även mamma behöver skämma bort sig själv ibland. Hämtad från Bokus.
Glasögonhållaren Nelli från Koziol. Någons mer mamma som ständigt tappar bort glasögonen kanske? Denna kommer från Favoritsaker.
Inköpsblock med Camilla Martelius underbara hundar, från Bluebox.
Kökshandduken Cinnamon från Linum, älskar den och som jag sagt förut, man kan nog inte ha för många kökshandukar ;)
Ängeln Loving från Willow Tree, så fin och säger allt. Finns bla att beställa hos Libris.
En varm mössa, som denna från Peak Performance. (Mamma har länge varit avundsjuk på mig *ler*)
Sminknecessär, denna från Camilla Martelius. Såå söt.

Bild: Eget kollage med bilder från ovanstående företag

Kommentarer
Postat av: Johanna

Söta grejer, min mamma hade älskat ängeln

2006-11-24 @ 17:11:01
URL: http://sogorgeous.blogg.se
Postat av: Anonym

Fina "mammasaker"! :) Trevlig helg!

2006-11-24 @ 17:36:00
Postat av: Ljuvligt hemma

Håller verkligen med om att det är riktigt svårt att hitta den perfekta julklappen! Så tack för tipsen :)

2006-11-25 @ 09:55:01
URL: http://ljuvligthemma.blogspot.com
Postat av: Tina

Johanna: Ja visst är dom, min mamma skulle oxå älska ängeln. Dom är helt underbara tycker jag.
?: (Annika?): Ja jag tycker dom var mysiga, hoppas du hade en härlig helg med.
Ljuvligthemma: Det är det eviga problemet =) Varsågod, hoppas de gav dig lite inspiration.

2006-11-27 @ 10:59:33
URL: http://tinitott.blogg.se
Postat av: Zarah

Åååh... Den ängeln matchar en jag redan har, som jag ääälskar! Vad BRA att du hade denna - då vet jag vad jag ska önska mig i julklapp i år! :D

2006-11-27 @ 16:56:12
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...