Onödiga? Ja kanske, men ack så skojiga.

Det finns en webbshop på nätet med alla tänkbara skojiga prylar, Coolstuff.se. Här har jag hittat en av mina guldgruvor. Speciellt vad gäller fullständigt onödiga (men hur-skojiga-som-helst) data prylar. Min bror arbetar med datorer och har så gjort så länge jag kan minnas, och jag har tagit det som min systerliga plikt att förse honom med all sköns möjliga dataprylar som han absolut inte kan tänkas behöva. Men som han egentligen inte kan vara utan. (Det är bara det att han inte har förstått det själv än ;) Denna sida tillgodoser mitt givande hjärta fullt ut. Han har redan fått äran att inneha koppvärmaren och masseraren. (Båda fungerar utmärkt dessutom). En ny pryl kanhända trillar ner i tomtens säck till jul, man kan aldrig så noga veta ;)

Det fiffiga med alla dessa prylar är att man kopplar in dem i USB-porten. Snipp snapp så är allt klart och färdigt att användas. Hur smidigt som helst.


Dataprylar

Bilderna ovan är från vänster till höger:

1) USB koppvärmare, perfekt att hålla kaffet eller teet varmt bredvid datorn.
2) USB julgran som skiftar i blått, grönt och rött. Oumbärlig så här i juletider.
3) USB lampa, lyser fint upp bredvid skärmen så du slipper den vanliga trista lampan.
4) USB Hubb, med denna är du aldrig utan USB portar i närheten. Läcker är den med.
5) USB masseraren, durrar utav sjuttsickens kan jag meddela ;)
6) USB tomten som trummar, hur har man klarat sig utan denna?

Även Pysselpinglan har bloggat om USB granen, hon var lite snabbare än mig ;) *leende*
Bild: Eget kollage med bilder från coolstuff.se

Kommentarer
Postat av: Tesan

haha, vilken massa grejer det finns egentligen! :)

2006-11-21 @ 18:39:39
URL: http://makemyday.webblogg.se
Postat av: Tina

Tesan: Ja det är ganska otroligt vad folk kan hitta på =)

2006-11-21 @ 22:36:44
URL: http://tinitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...