Trägen vinner.

Är det inte så det heter? ;) För ett par veckor sedan rullade apelsin inläggen här på Bloggen, bland annat hos Sara och Saga. Jag ville självklart inte vara sämre. Så jag skjutsade in mina i ugnen med. Trots varningarna trodde jag aldrig det skulle ta sååå lång tid. På kvällen skulle jag nämligen flytta ut eftersom renoveringskillarna skulle in morgonen efter, och inte var mina apelsiner klara inte, nejdå. Nu har de stått på bänken och lufttorkat i två veckor, plus att de varit in i ugnen ytterligare tre-fyra timmar nu när jag kommit hem igen. Här kan vi prata evighetsprojekt =) Men nu äntligen kan även jag lägga ut mina färdiga apelsinalster. För man vill ju inte vara sämre än alla andra *skratt*, bara aaaaningens försenad ;)



Julapelsiner

Foto: Privat - TiniTott

Kommentarer
Postat av: Anna

Välkommen in i evighetsapelsiniugnklubben! ;-)

2006-11-15 @ 22:19:42
URL: http://oklarheter.blogspot.com
Postat av: Tina

Tackar så mycket, det är ändå himla trevligt att vara med trots långa väntetider =)

2006-11-15 @ 22:21:30
URL: http://tinitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...