Den första är inflyttad - Angel of the Heart

En dag kunde jag hålla mig, sen fick jag bara lov att införskaffa den första Willow Tree figuren. Det fanns inte så väldigt många att välja på just nu, men mitt val föll på Angel of the Heart. Innan hon fick komma in i värmen fick hon stå ut med ett litet fotouppdrag ute i regndropparna och höstrusket. Men vad gör man inte för att visa upp sig =0) Har du missat vad Willow Tree är kan du läsa lite mer här.

(Önskar bara att bilderna inte komprimeras när man lägger in dem på bloggen, de blir inte riktigt lika "bra" som i bildprogrammet. Vill ha dem i originalstorlek.)

Angel of the heart

Foto: Privat - TiniTott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...