Läckra plåtburkar

Jag har sen ett tag tillbaka kastat lystna blickar från de underbart läckra plåtburkarna från Dixie. Bland annat finns de att beställa från inreda.com. Eftersom jag spenderar veckoslutet hos mina föräldrar följde jag även med ut på "Vänliga Fredan". En kväll där butikerna i byn har öppet till kl. 20 och har en hel del erbjudanden. Det finns en liten butik som heter Kox In som säljer en del heminredning, och ganska mycket mysiga saker. När jag spatserar mot butiken slänger jag en blick i skyltfönstret och vad ser jag? Jo, plåturkarna från Dixie! Jag blir sååå glad. Speciellt eftersom butiken idag erbjuder 20% rabatt. Jag bara måste ha en! Nu fanns det inte så många att välja bland, men en av de jag tittat på fanns faktiskt. Nämligen den som är tillför sysaker. Så Tina slog till, och hemma hos mig (snart iallafall) finns nu nedanstående läckra ask. Med i mitt kollage finns även några av de andra burkarna jag åtrår, den för hunden, för kakorna, för godiset och för alla småsaker som ligger överallt. Kanske även de har lyckan att få hamna hos mig en dag... *drömmer mig framåt*

Läckra plåtburkar

Bild: Eget kollage med privat bild samt bilder från dixie.se

Kommentarer
Postat av: LoX

Fina burkar och fint collage!

2006-10-28 @ 12:38:42
URL: http://lo.blogg.se
Postat av: Tina

Tackar, tackar. Ja dom är riktigt läckra tycker jag och roliga.

2006-10-29 @ 10:53:41
URL: http://tinitott.blogg.se
Postat av: Lina

Hehe, de är franska från början tror jag. Jag såg de där först. De r otroligt söta och jag funderade på ur många jag skulle köpa hem. De var dock ganska dyra och jag bestämde mig til slut faktiskt för andra, också otroligt, fina plåtburkar som passade bättre in i mitt hem.

2006-10-29 @ 23:38:16
URL: http://blogg.passagen.se/inredning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...