Nu är det på gång....

... min badrumsrenovering. Eftersom jag flyttat ut för veckan på annan ort har jag inte kunnat kolla in hur det gått på vägen, men i måndags kväll innan jag åkte hann jag ta några bilder på mitt numera tomma badrum. Det känns allt lite nervpirrande över hur det ska bli, och mycket tankar på hur jag vill ha det sen. Det är i stunder som dessa man önskar man hade en enorm budget så man kunde köpa precis de saker man vill ha. Men eftersom en sådan inte existerar är det bara att försöka klura ut små, smidiga lösningar som tillhör budget varianten. Vi får se hur det går med den saken, men bilder på resultatet kommer det lovar jag.


Badrumsrenovering

Foto: Privat - TiniTott

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men - vad blev det för golv- och vägg-val, då? *nyfiken* ;)

2006-10-27 @ 18:58:42
URL: http://hemmahoslinnea.blogspot.com
Postat av: Tina

Det kommer, det kommer ;) *leende* Försöker vara duktig och sätta ihop ett litet inspirationskollage med färgen och allt.

2006-10-27 @ 21:36:16
Postat av: Frida

Spännande!

2006-10-28 @ 10:43:35
URL: http://cultdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...