Länge sedan.

Var alldeles för länge sedan jag lämnade ett tassavtryck här. Dags att ta sig i kragen och börja igen tror jag minsann. 

Hösten har kommit till fjällen, det är fantastiskt vackert ute nu. Imorgon ska jag ta en tur upp på fjället och njuta lite. Ska även passa på att åka runt lite i shopparna, två av dom har stor höstrea nu i helgen. Kan vara skoj att se vad som finns att fynda. Sen är det även höstmarknad vid Gammelgården som jag tänkte besöka, låter helmysigt iallafall.

Country-SM på Högfjällshotellet i helgen. Jill Johnson imorgon kväll. Skulle varit skoj att gå dit, men det ser inte ut som det kommer att bli av. Kostar lite för mycket i entre för mig denna månad tyvärr. Får hålla mig tills vinter underhållningen drar igång istället.

Ha en härlig fredagskväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...