Laura Ashley

För ett litet tag sedan bloggade Ljuvligt Hemma om att nya katalogen från Laura Ashley har kommit ut. Jag har egentligen aldrig varit något fan av produkterna, tycker det har varit lite väl mycket blommor och rysch och pysch. Men i denna katalogen hittade jag en hel del som inspirerade mig. Turkost verkar hålla i sig under hösten och likaså brunt. Tack tack säger jag eftersom dessa färger är mina favoriter för tillfället. Alltså behöver jag inte byta ut så mycket till hösten, perfekt ju =) Fast det nya gula mönstret från Åhlens som jag bloggade om tidigare kan jag nog inte riktigt låta bli att föra in i lägenheten till hösten. Hur som helst, hoppas dessa bilder kan sprida lite inspiration även till Er.

ashley
Är inte dörrmattan med den lilla hunden alldeles för söt? =) Jag bara älskar den! Formen på fåtöljen nedan är oxå en av mina favoriter ut katalogen. Sen har jag alltid gillat klockor av någon anledning, och här kan man hitta en mängd olika modeller och former.

ashley2
Bild: Eget collage med bilder från lauraashley.com

Kommentarer
Postat av: Maria-Jag blommar

VAckra bilder! Måste kanske skaffa en Laura Ashley katalog...

2007-08-25 @ 07:12:49
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: Marina

Det där är nog en katalog som jag måste införskaffa!!

2007-08-26 @ 00:26:02
Postat av: Marielle

Hej! Vilken härlig blogg du har! Verkligen välgjord!
Hur får du till de fina kollagen?

2007-09-02 @ 22:00:15
URL: http://www.hemmabast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...