Solen upp, solen ner...

soluppsolner
Idag när jag vaknade var det sådär underbart vitt och krispigt ute, lite ny snö som hade frusit till och skapat ett otroligt landskap. Dessutom var solen på väg upp över fjället och det var riktigt, riktigt vackert. Det är i de stunderna jag inser hur otroligt vackert jag bor. Att varje morgon vakna, gå upp och kunna titta ut över fjället. Det är en livsglädje. Hemskt att man kan även låta något sådant försvinna bland vardagens problem och bestyr. Tur att det kommer sådana här stunder. Bjuder även på en bild på solnedgången från när jag åkte ner från fjället igår. Lika vackert det =) Idag kommer mina föräldrar hit på lite adventsfika, det ska bli trevligt. Och även min älskling Banjo kommer med förstås, längtar så mycket efter honom.

Trevlig tredje advent på er alla!


Foto: Privat Tinitott - Soluppgång och solnedgång över fjället

P.S Det första fotot är faktiskt taget från min altan.

Kommentarer
Postat av: saravillfara

Förstår att du njuter om du har en sådan där fantastisk vy från huset! Underbart!
Hoppas du har en superfin tredje advent,
kram!

2007-12-16 @ 18:11:37
URL: http://saravillfara.blogg.se
Postat av: Emma

Hoppas du haft en mysig dag! Här har lugnet infunnit sig efter en intensiv "barnvecka". :) Kramar!

2007-12-16 @ 21:27:50
Postat av: /B

Åh, vad fint! Var i landet bor du? Jämtland?

2007-12-17 @ 08:51:49
URL: http://lyckligagatans.blogg.se
Postat av: TiniTott

Sara: Ja man måste bara njuta ibland =) Kram!
Emma: Det har jag, tack =) Kan förstå det *ler* Bamsekramar!
B: Tack, ja det är väldigt fint =) Jag bor i Dalarna =)

2007-12-17 @ 12:09:21
URL: http://tinitott.blogg.se
Postat av: Emreandrine

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2009-07-10 @ 12:11:25
URL: http://emreandrine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...