Grrr!

matton

Ungefär så här ser jag ut just nu! Visserligen inte jag på bilden, men ansiktsuttrycket är nog säkerligen detsamma. Innan jag gick och la mig igår gjorde jag ett inlägg, ett ganska långt inlägg. I min naiva tro hade jag börjat få tillbaka förtroendet för blogg.se men nehej då, tji fick man för det! Helt plötsligt blir jag urloggad från bloggen, mitt i inlägget. Skriker högt och tänker jaha nu är det borta och jag får börja om från början igen. Till min glädje när jag äntligen lyckas logga in igen, finns allt jag skrivit kvar, det har blivit automatsparat. Blogg fortsätter att krångla och jag ger upp, iallafall glad över att jag inte behöver göra om inlägget, utan kan publicera det idag istället.

Ha ha ha! säger jag bara. Nu skulle jag in och klicka på publicera knappen och finns mitt inlägg kvar? Inte då! Det enda som är kvar är de första fem raderna. Blir jag arg? Jodå skaplligt kan jag säga. Har definitivt inte lust att göra om allt idag igen, så nu tar jag helg. Sköter blogg sig under helgen, och lusten trillar på igen kanske jag försöker göra om det hela. Annars så ses vi efter helgen, om kära lilla blogg.se vill vara med.

Nu ska jag göra något mycket roligare och lugna ner mig lite =) *skratt*

Ha en underbar helg alla och hoppas ni har bättre tur med bloggen än jag! Kramar!


Bild: Bildbyrån matton.se

Kommentarer
Postat av: Scaniatjejen

Frustrerande så man kan bli tokig sånt där. Ha en skön helg iaf! Kramar

2007-07-20 @ 20:01:24
URL: http://scaniatjejen.blogg.se
Postat av: Lime

Jag kan inte låta bli att småle lite! Jag vet preciiis hur det känns - man blir ju TOKIG!! Hoppas trots allt att du får en skön helg!

2007-07-20 @ 23:56:53
URL: http://lantlivet.blogspot.com
Postat av: TiniTott

Scania: Jo man blir det, fast det går över rätt snabbt ändå tack och lov ;) Detsamma till dig, kram!
Lime: Hehe ja visst blir man =) Iallafall i stundens hetta, detsamma till dig!

2007-07-23 @ 10:22:36
URL: http://tinitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...