Deltävling nr 4

Har inte hunnit med mina melodifestivalinlägg som jag brukade, så jag tänkte snappa upp lite. Den sista deltävlingen, nr 4, är avklarad och vidare till finalen är Sarah Dawn Finer och Andreas Johnson.

Melodi nr 4

Har inte så mycket att säga om den här deltävlingen, tyckte inte den hade så mycket att erbjuda. Att Andreas skulle gå vidare var ganska självklart, men hans låt var helt okej tycker jag. Sarah hade en fin låt, men jag tycker inte den passar i sammanhanget. Sanna Nielsen har en suverän röst, och är väl värd en plats i finalen tycker jag, men det kommer bli tufft i andra chansen mot Jimmy Jansson. Att Magnus Uggla var med var riktigt coolt, för hela han är ju cool i sig. Frågan är om han klarar av Nanne i Andra chansen, där har vi en tuff match =)

Sen gillar jag After Dark och Christer Lindarw, där har vi glitter och glamour ut i fingerspetsarna. Att dom inte gick vidare spelar egentligen inte så stor roll, dom är mest skojiga att se på.




Bild: Eget kollage med bilder från svt.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...