Jag ser det snöar, jag ser det snöar....

Nysn?

*sjunger för glatta livet* Ja jag är glad! =) I förmiddags när jag vaknade (efter en härlig sovmorgon) så var det vitt, vitt, vitt  ute. Minst en deci snö har det kommit inatt och under förmiddagen. Jo visst, jag har oxå börjar få lite vårkänslor, men vi har normalt vinter en månad till och jag är inte riktigt beredd på vår ännu. Vill hinna åka lite mer skidor, njuta lite mer på toppstugans uteservering i vårsolen och framförallt åka en härlig hundspannstur. Och till det krävs det snö. För igår fanns det inte mycket av den kvar här nere i byn, visst fjället klarar sig nog ett tag till, men det har tagit hårt den senaste veckan. Men nu fick vi iallafall lite till, så det är vitt på marken igen. Och minusgrader har det blivit med =) Hann inte ens klä på mig imorse innan jag stod på altanen och fotade den härliga nyfallna snön =) *fniss*

Kommentarer
Postat av: Nina

Kom just att tänka på, bor du i Sälen? Fick för mig att det var Malung jag. *ler* Själv har jag bott på "gräddhyllan" i Sälen och i Malung också..under en kort period. *ler* Härligt med snö, men jag är faktiskt glad att vi i Borlänge inte fick så mycket. :) Fina saker från Ikea hade du köpt också, jag hoppas åka dit i veckan och köpa lite smått och gott. :)

2007-03-18 @ 22:43:11
URL: http://ninus.webblogg.se
Postat av: TiniTott

Nina: Japp det gör jag =) Det står nog Malung i min profil, gick inte att välja Sälen. Åh har du? Så skojigt =) När var det? Vad gjorde du här? Blir ju nyfiken nu ;) Hoppas du kommer till Ikea och gör lite fynd =)

2007-03-19 @ 00:53:36
URL: http://tinitott.blogg.se
Postat av: Johanna

Ser fint ut, även om jag själv är glad åt att slippa snö här! Nu vill jag bara ha vår! =)

2007-03-19 @ 10:28:36
URL: http://inredning.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...