Listor är skoj...

Hittade denna lista hos Ninus, och jag kan inte låta bli att göra den jag med. Ifall någon mer skulle få lust, skriv gärna en rad så jag kan gå in och läsa hos er =)

Jag har...
(x) snott den här listan från nån
(x) rökt en cigarett
(x) varit full
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(  ) fått sparken
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
(x) hånglat med en främling
(  ) gått på blinddejt
(  ) varit förälskad i en lärare
(x) skolkat
(  ) sett någon dö
(  ) varit i Kanada
(  ) varit i Mexiko
(x) flugit
(x) spytt på fyllan
(x) ätit sushi
(x) åkt snowboard
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(  ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) hoppat i en lövhög
(x) varit ensam
(  ) somnat i skolan/på jobbet
(  ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
(  ) varit med i en jordbävning
(  ) rört en orm
(  ) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
(x) blivit missförstådd
(x) vunnit i en tävling
(x) gått mot rött
(  ) blivit avstängd från skolan
(x) varit i en bilolycka
(x) känt mig som en utstött
(  ) ätit ett helt glasspaket på en natt
(  ) dansat i månljus
(x) hatat mitt utseende
(  ) varit vittne til ett brott
(x) ifrågasatt mitt hjärta
(  ) varit besatt av post-it lappar 
(x) varit vilse
(x) simmat i havet
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) lekt polis och rånare
(x) sjungit karaoke
(  ) betalat mat med bara mynt
(  ) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(  ) dansat i regn
(  ) skrivit ett brev till tomten
(  ) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
(x) blåst bubblor
(x) gjort upp eld på en strand
(  ) förstört en fest
(  ) åkt rullskridskor
(x) fått en önskan inslagen
(  ) hoppat från en bro
(  ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
(x) sjungit i duschen
(  ) drömt att jag gift mig med någon
(  ) limmat fast min hand i något 
(x ) slickat på en lyktstolpe på vintern
(  ) kysst en fisk
(  ) varit utklädd till kille
(x) suttit på ett tak
(  ) skrikit så att jag inte fått luft
(  ) byggt en kärra
(  ) pratat i telefon i mer än sex timmar
(x) stannat uppe hela natten
(  ) inte duschat på en vecka
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
(  ) haft en träkoja
(  ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
(  ) spelat kyckling
(  ) blivit puttad i en pool med kläderna på
(x) brutit ett ben (nej men en arm, räknas väl oxå?) 
(  ) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) fuskat på ett prov
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
(x) tagit studenten
(x) haft sex mer än sex ggr
(  ) tatuerat mig
(x) piercat mig (om hål i öronen räknas, annars nej)
(  ) rakat skallen slät
(x) rakat mig någonstans förutom i ansiktet
(  ) dykt djupare än trettio meter
(  ) hoppat fallskärm
(x) skrivit en överdrivet lång lista

Kommentarer
Postat av: Thea

Kul!
Gillar listor och få läsa om folk =).
Får lägga den på min blogg nån dag.

2007-05-28 @ 13:59:44
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: sannaslillavrå

hihi det var kul, nu vet vi lite mer om dig *ler*
kram
Sanna

2007-05-28 @ 15:41:32
URL: http://sannaslillavra.blogg.se
Postat av: TiniTott

Thea: Ja det gör jag med, skoj, får se när den dyker upp hos dig =)
Sanna: Hehe japp =)

2007-05-28 @ 21:41:18
URL: http://tinitott.blogg.se
Postat av: Marina

Får se om jag snor listan härifrån ...Men vågar man? Kanske ploppar upp sånt som man vill glömma*asg*
Ha en bra dag!

2007-05-30 @ 13:54:21
URL: http://minresagenomlivet.blogspot.com
Postat av: TiniTott

Marina: Haha ja det är ju en risk =)

2007-05-30 @ 16:52:24
URL: http://tinitott.blogg.se
Postat av: Scaniatjejen

Rolig lista och kul att veta lite mer om dig:-) Den dyker nog upp hos mig också framöver bara jag får mer tid.

2007-06-01 @ 06:25:02
URL: http://scaniatjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...