Sommarshopping

Idag trillade det in ett mail från Josefssons/Ellos med inbjudan till smygpremiär på den stora rean, med upp till 70% rabatt. Jag kunde ju bara inte låta bli att klicka mig dit och kika runt lite. Tänkte inte handla något, bara kika men det höll ju inte tyvärr då ;) Oj så ledsen jag är för det *ler* Fastnade nästan direkt för ett linne med spets som var sänkt med 60%, och det var så underbart sött så jag kunde inte låta bli. När jag sedan upptäckte ett par surfshorts i läckra färger var det klart. Jag klickade på Beställ-knappen. Har länge velat ha ett par sådana, och när de nu var på halva priset kunde jag inte hålla mig. Passade även på att klicka hem lite limegrönt tyg som var på rea, 1 meter för 33:-, helt ok pris. Vill ha en limegrön löpare i köket, men inte lyckats hitta någon jag vill ha till rimligt pris. Men nu kan jag sy mig en egen istället =) Passar även på att ta med två plagg jag klickat hem tidigare från samma ställe, ett par capribyxor i linne samt en långärmad topp med spetsbrodyr. Tänk att det är så roligt att shoppa kläder när en ny säsong står för dörren =)

Josefssons



Bild: Eget collage med bilder från ellos.se

Kommentarer
Postat av: Scaniatjejen

Många fina grejer! Har också spanat in surfshortsen men ännu inte handlat:-)

2007-05-17 @ 19:38:24
URL: http://scaniatjejen.blogg.se
Postat av: TiniTott

Scaniatjejen: Har du? Vad skojigt =) Jag får ge recension sen om du inte hunnit slå till =)

2007-05-17 @ 20:12:50
URL: http://tinitott.blogg.se
Postat av: Jag

Hej! Är så sugen på surfshortsen, men jag är lite skeptisk till baksidan av dem, tycker "pilen" var lite konstig. Framifrån var de verkligen to die for.
Hur tycker du att de ser ut bakifrån när man har dem på sig?

2007-06-13 @ 11:09:57
URL: http://cissin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...