Scraptavlor

Osäkerheten över det här inlägget är stort, så vi får se om det får ligga kvar eller inte. Stora anledningen är väl egentligen osäkerheten på mig själv över det jag gör, om det är någon annan än jag som gillar det med andra ord *skrattar*. Iallafall; de flesta som följer min blogg vet nog hur pysseltokig jag kan vara, och jag har nyligen trillat dit för scrapbooking, och då speciellt digital sådan. En liten idé föddes i mitt huvud när jag började med det här, och det första verket är nu klart. Personligen är jag nöjd, men frågan är om fler gillar det. Idén jag har är att göra små tavlor där jag blandar digital scrap med "vanlig". Perfekta presenter tänkte jag, och kanske att någon som själv inte är så mycket för pyssel kunde vara intresserad av något sådant här. Så jag har beslutat mig för att testa. Nappar någon är det jätteroligt, gör ingen det tja-aa då har iallafall jag roligt *leende*  =)

Min första tavla är på lilla Hampus, som en liten välkommen-till-världen gåva. Nu tror jag inte min bror läser min blogg, så det är nog riskfritt att visa den här. I annat fall så vet ni vad ni får *hihi* Jag har även skapat en ny blogg för detta plus övrigt pyssel jag tar mig för, och den hittar ni under namnet TinaLinn.

Så här blev iallafall den första tavlan:
(något blidde lite fel när jag sparade bilden, kvaliteten på det lilla fotot är mycket bra i verkligheten)


tavla_hampus

Kommentarer
Postat av: Anna

Den blev jättefin!! Inte behöver du känna dig osäker på det. Hann tyvärr inte kika efter bilder och nu åker vi iväg idag, men jag ska kolla igenom datorn när jag kommer hem på torsdag kväll.

2007-11-02 @ 14:14:19
URL: http://misstiili.blogspot.com
Postat av: Eva

Det blev ju jättebra, du behöver inte känna dig osäker på detta. Ha en trevlig helg

2007-11-02 @ 17:12:42
URL: http://www.tapeterochteak.blogg.se
Postat av: AnCa

Men nu e du väl för tokig, inte ska du väl ta bort det här fina! Att våga är att vinna, tänk på det!

Ser fram emot fler av dina alster!!!

Stora Lycka Till Kramen / AnCa

2007-11-02 @ 18:16:00
URL: http://puppylove.blogg.se/anca/
Postat av: Elin

Jättefin tavla! Åh, så glada de kommer att bli över denna fina present! Så mycket roligare att få något som någon gjort, än att få något "köpt". Måste kännas mycket roligare att ge bort också...
Fick mig minsann en idé till doppresent till min sambos systers pojke!! Tack!
Ser fram emot att få ta del av fler av dina alster!
Ha det gott!
Kram Elin

2007-11-02 @ 19:52:34
Postat av: Eva

oj en till fråga, i vilken dpi jobbar du och sparar du dina saker?

2007-11-06 @ 16:37:50
URL: http://www.tapeterochteak.blogg.se
Postat av: TiniTott

Eva: Jag jobbar i 200 dpi och sparar i samma. Det enda jag gör är att jag komprimerar bilden en aning när jag sparar den versionen jag ska skicka för framkallning, de blir så ofantligt tunga annars. Det är inget som påverkar upplösningen =)

2007-11-19 @ 12:17:02
URL: http://tinitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...