Jag är kär... i en låt!

Ja om man nu kan vara det alltså =) Vet inte vad det är som gör att jag har fastnat så totalt för den, men jag gissar på att den medryckande melodin har en del i saken. Sen är ju texten alldeles för söt =) Låten jag pratar om är Min största första kärlek med gruppen Sk8, som tog hem Lilla Melodifestivalen förra helgen. Suveränt bra låt, och sångaren har en himla härlig, raspig röst. Låten snurrar på repeat på min spelare förnärvarande, kan inte få nog av den.

Lyssna och njut!


Kommentarer
Postat av: Marina

Tyvärr kan jag inte lyssna på den här..
Visst är det konstigt att vissa låtar etsar sig fast på hjärnan? Den låten som har etsat sig fast här är Ozzys senaste...

2007-10-15 @ 11:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...