Grattiskort


Ett par till kort har blivit ihoppysslade. Ett till min lilla extra brorsdotter samt ett till morfar som fyller 80 år i helgen. Ett par till är på G, är helt inne på att göra kort just nu =) I övrigt tycker jag mest att jag åker fram och tillbaka just nu, ena dagen här andra dagen där. Nu blir det en miniresa på ett par dagar, sen kalas för min bror och min morfar. Sen nästa vecka ska jag göra en tur längs Inlandsbanan. Sen lugnar det förhoppningsvis ner sig lite, så man hinner hämta andan. Vill bara få vara hemma och pyssla lite, känns som evigheter sen jag var hemma hos mig i lugn och ro haha.


Stämplar: Nalle från Forma Hantverk, Igelkott från Penny Black/Kortmakaren
Material: Panduro, Forma Hantverk, Prima

Kommentarer
Postat av: Monica

Kul att passa på att åka och göra massa saker nu medans det är sommar. I Höst och vinter har du gott om tid till att pyssla:)

2008-08-19 @ 19:00:09
Postat av: TiniTott

Monica: Det är helt sant, då har man lite mer inne tid iallafall =)

2008-08-21 @ 20:53:52
URL: http://tinitott.blogg.se/
Postat av: Vicke

Så fina , du är så pysslig och duktig!

Kram

2008-08-26 @ 22:56:30
URL: http://vickes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vicke: Tack så mycket =) kramar

2008-08-29 @ 13:40:43
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Vilka söta kort!

2008-09-01 @ 13:27:52
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...