Skogspromenad






























Som jag skrev igår var jag ut på en skogspromenad med vovven, och det var riktigt skönt. Det är ändå något speciellt att promenera i skogen. För någon vecka sedan var jag ute i skogen med en kompis som vanligtsvis bor i stan, och han fällde kommentaren att det var så härligt att vara i skogen igen och känna den speciella doften. Det tänkte jag på under promenaden igår. Det doftar verkligen underbart i skogen, fräscht och naturligt. Vilken härlig avkoppling det är att promenera där. Som vanligt går jag inte långt utan kameran numera, så jag tänkte ni skulle få följa med på promenaden.


Foto: TiniTott

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Jag håller med dig om att det är härligt att gå i skogen, det gör jag och vovven varje dag och vill gillar det båda två. =)

2008-08-13 @ 13:55:47
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Helena_v

Det är så rofyllt i skogen. Jag skulle behöva gå i skogen varje dag för att hålla koll på stressen. Jag har tyvärr varken vovve eller särskilt mycket skog i närheten. Skog runt hörnet känns lyxigt.

2008-08-20 @ 08:08:56
URL: http://blogg.passagen.se/fettbramat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...