Goggles

Skidglasögon är väl egentligen det ordet jag använder, men ska man vara "inne" heter det tydligen Goggles *skratt* Förlorade mina skidglasögon för några år sedan och sen har det helt enkelt inte blivit av att införskaffa nya. Men i och med årets premiäråk i söndags som innebar diverse snöglopp in i ögonen beslutade jag mig för att det var dags att köpa ett par nya. Valet föll på dessa, ett par Scott Icon. Visserligen ser man ut som ett Ufo men å andra sidan gör ju alla det =) Fast dessa var det iallafall minst Ufovarning på av de jag provade.
 

scott_icon


Bild: från scottsports.com

Kommentarer
Postat av: Vicke

Fina och jag kan inte låta bli att skratta åt yngste sonens kommentar när jag förförra vinter tänkte köpa mig ett par :
"men mamma du åker alldeles för sakta för att ha såna" ;)
Kram

2008-01-22 @ 22:39:35
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: TiniTott

Vicke: Haha ajaj så långt tänkte inte jag =) Ligger nog i riskzonen där jag med =)

2008-01-22 @ 23:51:38
URL: http://tinitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...