Shopping hos H&M

Satt och bläddrade lite löst i nya H&M katalogen när jag kollade söndagsfilmen ikväll. Oh så klädsugen jag blev. Inte för att jag har dåligt med kläder, men jag tror ni vet hur det där hänger ihop ;) Jag kunde bara inte låta bli att klicka hem några favoriter. Det fanns fler, men man måste ju dra en gräns någonstans. Kommer inte att behålla allt av det här heller, men jag måste bara få prova. Men tänk hur det är, man vill förnya sig men i slutändan blir det mesta svart iallafall. Förstår inte det där.. hihi =) Detta är iallafall vad som hamnade i korgen.

hm_2008


Bild: Eget collage med bilder från H&M

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, snygga kläder! Har själv varit väääldigt nära att klicka hem en massa. Men jag har än så länge hållt fingrarna i styr ;) Hoppas att det passar och är fint irl :)

2008-01-07 @ 10:37:55
URL: http://inmyhome.blogg.se
Postat av: Camilla

Om jag inte minns fel så tror jag att det var 169 eller 179kr jag gav för dom.

2008-01-07 @ 18:55:07
URL: http://inmyhome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...