Stora Rensar dagen

rensa

Det är iallafall vad jag planerar att lördagen ska bli. Jag läser just nu igenom Karen Kingstons bok Rensa i röran med feng shui för andra gången, och den ger en otrolig inspiration. En hurts har rensats idag, imorgon bär det vidare. Planen är att garderoben ska få sig en omgång om jag orkar gräva mig in i den.

Har du mycket prylar som du egentligen skulle behöva rensa i och gå igenom, men saknar inspiration och ork att göra det? Då måste du läsa den här boken, man blir nästan så sugen att börja så man går upp ur sängen på kvällen *skratt* Jag rekommenderar den mycket varmt.


Foto: Privat TiniTott

Kommentarer
Postat av: Mediabrus

Det ser ut som en bok för mig - rensa i röran, jag älskar att rensa i röran! *S*

2008-01-19 @ 09:59:01
URL: http://mediabrus.dinstudio.se
Postat av: Elin

Ja, det är en mycket tänkvärd och framför allt inspirerande bok! Jag brukar ta fram min och kika i den ibland, och det är som du skriver... Man får lust att sätta igång direkt!
Ett annat tips är att lägga ut det man rensar bort på tradera, så finns dessutom en chans att tjäna sig nå'n krona på dessa överblivna prylar också! Allt går att sälja...
Kram Elin

2008-01-19 @ 16:17:27
Postat av: Marina

Kanske något för mig att köpa och läsa...Jag har tittat på den flera gånger men inte köpt den...Kanske är dax....
Hoppas att du får det gjort som du har planerat...
Natti natti!!

2008-01-19 @ 21:48:05
URL: http://marinasblogg.se
Postat av: Lilla My

Visst är den boken inspirerande.Jag ville kasta ut allt jag har och börja om på nytt efter att jag hade läst den.Det behövs lite då och då.Inte allt men jag är ganska bra på att rensa...Ha det bra

2008-01-20 @ 21:17:15
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: ynni

Den är superbra. Jag har den både hemma och i min butik. (www.stilja.nu)

Läser den precis just nu, för här ska det rensas!
Letar runt om det inte finns några rensnings-utmaningar på någon blogg, som man kan hoppa på.
:)

Må väl!

2008-01-23 @ 15:13:17
URL: http://ynni.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...